#branding #illustration #packaging #design #bivoj #byMAISON
We begonnen de rebranding van Bivoj met het maken van een nieuwe illustratie van de legendarische sterke man Bivoj waarop het hele merk is gebaseerd. Deze prachtig bewerkte illustratie van het silhouet van een persoon die een met zijn blote handen gevangen zwijn draagt, werkt perfect als secundair element van de visuele identiteit van het merk. Het geeft de juiste ambachtelijke look aan verschillende aanpassingen van de verpakking die we helemaal opnieuw hebben gemaakt.
We geloven dat je net zo verliefd op het merk zult worden als wij.
Ons bureau heeft een cruciale rol gespeeld in het transformatieproces van dit kleine familiebedrijf. Wederom hebben we deel uitgemaakt van het complete rebrandingproces. Bij dit verpakkingsontwerp hebben we gedurfde beslissingen genomen over de kleurkeuze en het algemene thema. En dat is allemaal een goede beslissing gebleken.
Een zeer gedetailleerde illustratie van een legendeheld in combinatie met een tot nu toe atypisch blauw kleurenpalet laat het product sterk opvallen. Het hele herontwerp leidde tot de opname van de producten in landelijke retailers.