Slagerij logo en huisstijl
Elke man zou de naam van zijn slager moeten kennen. Daar zijn we het helemaal mee eens. Omdat we van koken houden, weten we hoe belangrijk het is om je slager te spreken en te kennen bij het kopen van het perfecte stuk vlees. Een echte slager weet alles over zijn vlees en zal je het beste aanraden voor jouw recept. Dat is precies wat het merk 4 costole 4 (vier ribben) wil bereiken. De visie is om een sterk netwerk van slagers te creëren met een modern design in communicatie en branding, terwijl de oorspronkelijke traditionele waarden in hun aanpak behouden blijven.
Illustraties begeleiden het logo in de hele huisstijl
Voor dit concept zijn we begonnen met het kiezen van een set mooie en levendige illustraties die passen bij het gebruik van het logo. De hele identiteit werkt met zwart, wit en primaire gele kleuren. Vervolgens hebben we de illustraties herhaald op verschillende elementen die binnen en buiten de slagerij worden gebruikt. Of het nu ging om inpakpapier, tassen of andere verpakkingselementen. Het idee om een gele achtergrond en zwarte illustraties te gebruiken werkte uitstekend voor de branding van de auto, die niets anders is dan perfecte mobiele reclame in het centrum van de stad. Het concept van dit merk is gebaseerd op eenvoudige, duidelijke en visueel gedurfde communicatie.
Verpakkingsontwerp voor kleine snacks gemaakt op verkooppunten
The butcher shop also started offering simple and fresh sandwiches and baguettes using their own meat products. We were happy to apply the identity of the wrapping paper. Branding these disposable forms of packaging helps the client to embrace the brand even when you leave the point of sale.
Project: 4 costole branding, logo, identita
Art Director: Martin Kuspal
Client: 4 costole butchery
Agency: MAISON D’IDÉE
Created in: 2015