#logo #identita #webdizajn #webdevelopment #monikastabova #architect
Een minimalistische, moderne, ingetogen website op maat voor een architect met een internationaal bereik. Een webdesign dat identiek is aan de visie van de klant.
Identiteitsversterkende persoonlijkheid
We moeten voorzichtiger zijn dan ooit bij het creëren van een identiteit als een architect die met zijn huid in het spel naar de markt gaat. Elke negatieve connotatie of slecht gekozen symboliek kan een impact hebben op het vertrouwen van de persoon zelf. In dit geval zijn we er echter in geslaagd een geweldige oplossing te vinden door een combinatie via het eenvoudigste symbool – de dubbele punt.
De dubbele punt na de naam laat ruimte voor identiteitsontwikkeling. Het laat zien dat Monika Stábová niet alleen architect is, maar ook een professional, een ontwerper en vooral een persoonlijkheid met een duidelijke visie en stijl. We hebben het motief van de identiteit overgebracht naar de online sfeer.
Webdesign ontwikkelt identiteit voor een nieuwe horizon
In gedrukte vorm is elk symbool onbeweeglijk. Dankzij zijn eenvoud konden we de dubbele punt online brengen. Ondanks een beperkt budget wisten onze programmeurs en programmeurs te winnen met een dubbele punt die tot leven kwam. Daarmee bereikten we waar architecten vaak mee worstelen: de onmogelijkheid om hun klant ervan te overtuigen dat het werk een nieuwe dimensie krijgt als het tot leven komt.
We vormden een tegenwicht voor het bewust gekozen zwart-wit ontwerp met voorbeelden van referentieprojecten van de architect die de pagina tot leven brengen door materialen, hout, planten en vele andere natuurlijke elementen te presenteren. Binnen het systeem voltooiden we een op maat gemaakt CMS – content management systeem voor de eenvoudigst mogelijke controle. We hebben de schaalbaarheid van de site voor de toekomst behouden in een uitgebreide blog.
Vergeet de checklist niet bij het opstarten – google analytics, remarketing, nieuwsbrief, SSL, cookies
Veel projecten hebben de neiging om in hun laatste fase te vergeten wat hen uniek maakt. Gelukkig houden we, dankzij onze verfijnde interne processen, deze dingen in de gaten en zijn we de nu nog basale accountinstelling en interfacing bij de lancering niet vergeten. Er is niets erger dan een jaar na de lancering van een site besluiten om een online campagne uit te voeren en erachter komen dat je al die tijd geen gegevens hebt verzameld. Het laatste werk kost misschien een uur of twee, maar het is van immens belang voor het volgende leven, de toekomst van de website.