#logo #branding #photography #webdesign #sicav #ceskomoravskyfond

We hebben de identiteit van het SICAV-beleggingsfonds gecreëerd. Een perfect gepolijste website met aangepaste foto’s is de basis voor geloofwaardigheid.

 

Identiteit en aanwezigheid op het web moeten geloofwaardig zijn

De eerste keer werden we benaderd om een website te maken. Tijdens het gesprek werd echter duidelijk dat we een volledige identiteit moesten creëren, aangezien het investeringsfonds ook offline veel activiteiten heeft. We begonnen met het logo, dat de Tsjechisch-Moravische traditie volgt en in het wapenschild de indruk wekt van een zeker conservatisme dat voortkomt uit ervaring. Vervolgens hebben we dit motief doorgevoerd op de website en in drukwerk.

In de printtoepassing zelf – visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en brochures – hebben we voldoende elementen opgelost die we online konden overbrengen, waardoor het gemakkelijker werd om het ontwerp toe te passen en, nog belangrijker, om een consistent grafisch beeld te behouden.

Authentieke inhoud als indicator voor eerlijke toegang

Het was de bedoeling van de klant om zo goed mogelijk te laten zien dat achter het project echte mensen in Tsjechië zitten, die als doel hebben om de beste service in hun sector te bieden. Om dit te bereiken, hebben we de interieurfotografie van het bedrijf rechtstreeks uitgevoerd met de fondsmanager, die begreep dat hij, als belangrijke sponsor en adviseur, op de voorpagina moest staan. Variaties van de foto’s, met de nadruk op zowel de grotere eenheden als de details, stelden ons in staat om veel inhoud van hoge kwaliteit voor te bereiden voor verder gebruik op de website en in brochures.

Webontwikkeling, service, reactiesnelheid

Na het ontwerp en de fotoshoot werd de website onderworpen aan het sorteren van informatie, het finetunen door de copywriter en de webontwikkeling werd in een paar dagen voltooid. Standaard koppelden we de analytics van de klant, cookie manager, gekoppelde kaarten, stelden we https (SSL-certificaat) in en tweakten we de responsive site voor zowel iOS- als Android-apps. De site bevat ook een direct contactformulier voor gebruikers die nog steeds de voorkeur geven aan deze manier van eerste contact. Ze hebben ook een direct adres en telefoonnummer, want iedereen is anders en we willen de deur niet dichtgooien met een gebrek aan informatie.

ceskomoravsky fond sicav webdesign

ceskomoravsky fond sicav webdesign

ceskomoravsky fond sicav webdesign

ceskomoravsky fond sicav webdesign

ceskomoravsky fond sicav webdesign

ceskomoravsky fond sicav webdesign

ceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesignceskomoravsky fond sicav webdesign