+426%
Gebruikers op de website
-69%
Lagere conversieprijs vergeleken met schatting
100%
Capaciteitsbenutting van de klant na 3 maanden samenwerking
3
Marketingkanalen – Google Ads, Facebook Ads en SEO
Om de doelgroep aan te spreken, creëerden we een speels designconcept met heldere en vrolijke kleuren en een eenvoudige, rechttoe rechtaan boodschap. Onze belangrijkste visuals waren een 3D-model van de Tour Eiffel gemaakt van kubussen en onze teksten benadrukten de voordelen van de kleuterschool.
De campagne werd via meerdere kanalen gevoerd, zowel online als offline. Onze online kanalen waren onder andere Facebook, Instagram en Google Ads, die gericht waren op ouders in Praag met een duidelijke call-to-action om de website te bezoeken. Onze offline kanalen bestonden uit radioreclame, gedrukte flyers en een buitenbanner die op het Lyceumgebouw werd geplaatst. In de loop van drie maanden gebruikten we meerdere communicatiekanalen, zowel online als offline, om ouders van kinderen in de leeftijd van 3-5 jaar in Praag te bereiken. We organiseerden ook een fotoshoot op het Lyceum om de faciliteiten van de school te laten zien en werkten de galerij op de website bij met nieuwe foto’s.
Dankzij de expertise van ons team in het creëren en implementeren van campagnes, aandacht voor detail en vastberadenheid om te slagen, was de campagne een groot succes. Het doel werd gehaald en overtrof de verwachtingen van de klant.
We bedanken de klant dat hij ons de kans heeft gegeven om aan dit project te werken.
Campaign Spring 2024