#packaging #design #maspoma #grill #dip #dressing
Voor het merk Mäspoma hebben we het verpakkingsontwerp voor meer dan 300 SKU’s gemaakt en beheren we dit momenteel. Ons zelfverzekerde verpakkingsontwerp uit de begindagen van de rebranding van het bedrijf is vandaag de dag nog steeds zeer actueel. De gedurfde geometrie en gedurfde kleuren zijn tijdloos gebleken. Alle nieuwe productlijnen volgen de karakteristieke basiselementen van dit ontwerp.
Het merk is in staat om flexibel in te spelen op de steeds veranderende behoeften van de markt en heeft daarom dit jaar verschillende nieuwe producten geïntroduceerd. Het bureau heeft een nieuw ontwerp ontwikkeld dat gebaseerd is op het merk Mäspoma, maar tegelijkertijd subtiele veranderingen bevat die het modern maken.
Voor de reeks nieuwe producten hebben we besloten om aparte productlijnen te creëren die duidelijk verschillen in hun verpakking, ook al zijn ze op hetzelfde moment gelanceerd. De eerste reeks is de barbecuekruider. De donkere verpakking respecteert de huidige trends en de lokale consumentencultuur. De grootste uitdaging was fotografie en foodstyling. De hele reeks foto’s werd genomen in onze studio. Het vlees op de grill werd individueel van onderaf belicht, zodat de contouren werden benadrukt en de echtheid van het licht tijdens het grillen werd vastgelegd. We hebben ook aandacht besteed aan de details in de foodstyling van de dips en salades, want fotografie was een belangrijk onderdeel van het ontwerp van deze verpakking.