#packaging #rajo #design #cottage cheese #byMaison
Maar hoe doe je dat zodat het er niet uitziet als een goedkope huismerkpromo, maar het tegelijkertijd wel duidelijk XXL is?
Het eerste belangrijke dat we moesten overwegen is wie de doelgroep is van de grotere versie.
We kwamen erachter dat dit voornamelijk sporters zijn die een cottage als onderdeel van hun dagelijkse maaltijdplan hebben. Daarnaast bevat kwark van nature veel eiwitten. We zijn erin geslaagd om deze dingen te communiceren door middel van de mooie illustratie van een halter op de bovenkant van de verpakking. Dumbbell gaat vergezeld van twee ondersteunende claims: You can do it en Load more. Het hielp om de algehele emotie voor de doelgroep compleet te maken. En aan het eind verwijst het allemaal naar de kleinere helft in de vorm van de originele witte kwark.
We besloten de belangrijkste voordelen te bereiken door het product op de toonbank te differentiëren met een gele achtergrond met rode letters (gele en rode kleuren zetten aan tot kopen volgens FMCG-onderzoeken). We legden de nadruk op het gewicht van de eiwitten in de verpakking en de handige XXL-verpakking, zodat het er niet uitziet als een gewone goedkope reclame, maar als een natuurlijk onderdeel van het product.